MRS AFIQAH
MY UPDATE ^^
hello guys ,i'm afiqah .follow me okeh ?:)

title="Hosted

MY DIARY RULE
YOU UNDER MY BLOG ,SO BEHAVE YOURSELF
DON'T SAY ANYTHING IF YOU DO NOT KNOW WHAT YOU SAY .
LEAVE YOUR FOOTPRINT ON MY CAKAP CAKAPING
IF YOU HIT MINE ,I WILL HIT YOU BACK ^^
HATE ME ?I HATE YOU MORE+TRIPLE LAH MY DEAR ^^



Older Post
~ SAHABAT TEMAN SUKA DAN DUKA ~
Friday, July 20 | 21:28 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualiakum.. hai peeps! sihat? yeah! HAPPPY FASTING! ]
cer tengok tengok tajuk atas tu... cer teka siapakah orang nye?
okayy, lets me story!
aku ade ramai kawan lelaki..tapi tak sehebat SAHABAT aku yang ni... siapa orang nye? sabar ea.. kawan memang ramai tapi untuk membawa kepada kongsi masalah , sukaa dan duka tak ramai yang boleh bawak jadi teman.. betul tak? erm , think carefully! :)
okay, mereka selalu bersama..kemana pergi mesti bersama..tak boleh dipisahkan..aku suka berkawan dengan mereka sebab mereka 'THE BEST'..tak tahu nak gambarkan macam mane,.. kami berkawan since form1..kelas pun sama sama.. dah lama rase nye persahabatan ni..doa doa kekal sampai bile bile...
tapi , aku sedih...tahu kenapa?? dieorang dah tak macam dulu... sorang ntah kemana.. tinggal berdua , tapi..nth la kan.. ye , aku rindu waktu dulu dulu... waktu sedia kala... tapi , waktu dan masa membuatkan kite semua umpama berjauhan .. tapi tak pe la.. aku faham.. even , korang dah ade new life,dah ade peneman hidup n sedang berbahagia.. jangan lah abaikan aku.. aku sedih kot! memang kekadang dari reaksi muka aku,aku happy umpama tiada masalah ,tapi dalaman aku?ermm... ntah la...
ok lay guys.. take care.. study lek lok! remember me yeah!

SAHABAT kala suka duka :

1 * Muhd Safwan Isa
* kolej vokasional datuk seri mohd zin
* Teknologi automotif


2 # Mujibur Rahman Abd Hair
# Smk Datuk Bendahara
# Sains dan teknologi



3 ~ Iskandar
~ Smk Datuk Bendahara
~ Sains Tulen


mereka lah teman lelaki yang boleh meneman kala suka dan duka! aku rindu mereka kot!
by the way.. hope korang bahagia dengan life korang!

okay lah peeps , bye! Happy Fasting yeah!