MRS AFIQAH
MY UPDATE ^^
hello guys ,i'm afiqah .follow me okeh ?:)

title="Hosted

MY DIARY RULE
YOU UNDER MY BLOG ,SO BEHAVE YOURSELF
DON'T SAY ANYTHING IF YOU DO NOT KNOW WHAT YOU SAY .
LEAVE YOUR FOOTPRINT ON MY CAKAP CAKAPING
IF YOU HIT MINE ,I WILL HIT YOU BACK ^^
HATE ME ?I HATE YOU MORE+TRIPLE LAH MY DEAR ^^



Older Post | Newer Post
PERTEMUAN DAN KERINDUAN . :)
Saturday, May 5 | 07:30 | 1 Sweet Cupcake
Assalamualaikum . hai peeps.. opss , imissyoumylovelyblog .. aku thu aku dah lame tak update blog. tahu knpe? aku malas la .. tak de idea... hmm . tengok my new post ? haha , how's sweet kan ?
Pernah aku tertanya kenapa allah wujudkan pertemuan kalau tahu ianya akan berakhir dengan perpisahan semata mata ? Kenapa manusia perlu ada hati dan perasaan kalau allah tahu hati dan perasaan manusia sering kali disakiti ? And jawapan yang paling tepat untuk soalan aku adalah , siapa aku ingin menyoalkan takdir allah ? Al-kisah , aku amat bersyukur dengan pertemuan yang allah kurniakan. tahu siape? dia lah orang yang aku amat sayang .,means orang yang terpenting after my parents . Pernah aku tertanya kenapa allah wujudkan sebuah kerinduan ? Kenapa manusia perlu ada perasaan rindu dan sayang terhadap seseorang? Perlu ke aku pertikaikan segala nye ? Al-kisah , aku amat merindui segalaa-galanya yang dulu. amat merindui . aku ingin yang dulu ! Ya allah . tolong ! aku rindu mereka ya Allah .. Aku rindu jugakk my Penghulu Hati :) hee , ( gedik's weyh). Ya Allah , aku rindu dekat si tonjang aku ! aku rindu si penghibur hati aku .. know who ? ye , dia siti nurhamizah bt ramli. aku rindu dia sangat-2...


# rindu program after PMR .. :) si tonjang bersama nikon ! love it .. Ya Allah , aku rindu dekat si kuat gossip aku ! know who ? ye , die nurul artika rozalina .. aku rindu sangat-2.. any problems n story we share together :)


Ya Allah , aku rindu si nenek aku ! si kuad gaduh ! know who? ye , die dian nofita,. aku rindu die sangat-2.. aku rindu nak dok bergosip bagai dengan die ...


p/s : aku rindu SABABAH CREW ! aku tak tahu macam mane aku nak tahan n menaggung rindu ... :( hanye lima org sahaje Sababah crew kami ! lain tu tumpangg sebab time ni kiteorg ponteng n tak join program kt dewan !

# tahu kan bezakan ahli SC ?

Ya allah , ade satu insan yang aku rindu n sayang .. die kaka saya ! saya sayang die sangat-2.

#kite curi pic ni sebab kite suke tengok ! wink-2 !


please Ya Allah ,. aku rindu n sayang dieorang ! terima kasih kerana pertemukan dengan mereka ! =_=