MRS AFIQAH
MY UPDATE ^^
hello guys ,i'm afiqah .follow me okeh ?:)

title="Hosted

MY DIARY RULE
YOU UNDER MY BLOG ,SO BEHAVE YOURSELF
DON'T SAY ANYTHING IF YOU DO NOT KNOW WHAT YOU SAY .
LEAVE YOUR FOOTPRINT ON MY CAKAP CAKAPING
IF YOU HIT MINE ,I WILL HIT YOU BACK ^^
HATE ME ?I HATE YOU MORE+TRIPLE LAH MY DEAR ^^



Older Post | Newer Post
RINDU + KECEWA :)
Sunday, March 11 | 16:38 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum... hai peeps... korang nampak x tittle atas tu ? OMG ... aku rindu n kecewa... sebab-2 kecewa tu x pyh la tau.. biar aku sorang yg tau...

,,sejak semalam hati aku terasa sesuatu... satu perasaan aneh. RINDU ?. yup. perasaan rindu..rasa rindu yang bukan sekadar rindu. rindu yang menyakitkan hati. sakit hati bukan terasa atau pedih. tapi rasa sakit yang membuat dada aku sebak. sebulan yang lepas pon aku ade rase camni. tapi aku abaikan je.

tapi kali ni tidak. aku cube mencari maksud di sebalik rindu itu. rindu pada Allah? aku bentangkan sejadah. mohon pada-Nya. tapi aku masih lagi rindu. rindu pada siapa? ibu & ayah? aku call mereka. tapi masih ade rase rindu. rindu pada kekasih? aku tak ade kekasih...ramai boyfie je... tapi masih rindu lagi. aku tak tau. aku buntu.!

rase rindu tu buatkan aku nangis. rase sakit. rase ade sesuatu yang belum cukup dalam hati ni..

jam 4.45 pagi.
aku terjaga.. aku online. buke FB. aku offline. cube untuk tidur sementara menunggu subuh. tapi rindu itu datang lagi. rindu yang buat aku berdebar-debar. aku menangis lagi. pedihnye bile rase rindu tapi kite taktau rindu pada ape. aku bangun, on laptop lagi. aku tekad luahkan rase rindu itu dalam blog. moga ia hilang.

tapi...

x ape la.. harap rindu tu akan luput dalam ingatan aku.. insya-allah..

* ni.. kite rindu ngn orang ni..
# ni PENGHULU HATI saya... x thu penghulu hati tu sape? eyh , kakak saya la... I MISS YOU LA SISTA,..semalam ptg terubat rindu sikit bile dpt chatting kejap ngn dia... OMG , knpe rindu dia? haha... rindu nk text ngn die , rindu nk dgr suara die , rindu nk stalker time die tidur... ;)
oppss... btw . I MISS YOU,..

Ade lagi seorang aku rindu...

* ni die...

# opss , rindu budak ni... ni rossa.. kawan baik kite... gmbr ni hri sabtu die ade hntr kt kite .. iyeyu ? means , i love you.. ni kite edit gmbr die jd mcm ni... asal nye ade dlm fon.. :)
hri sbtu mlm after die antr pic ni , die suh kite call die..ingt urgent smp x blh tngu esok.. rupe-rupenye? cer teka? hehe , die nak suh kite kiss n ckp i love you kat die... hee , kite rindu die.. rindu nak dgr cerita die n gossip hangat dri die.. die ni sbnrnye satu kepala ngn aku.,kaki gossip like me.. haa.. !





ok la.. sampai sini je tok topic hri ni.. bye ! salam .. i love you...